Na profilu firmowym zobaczysz po prawej stronie kółko, po kliknięciu w które będziesz mógł wybrać więcej niż jedną relację, którą zarchiwizujesz! Możesz dodać grafikę, która stanie się zdjęciem głównym dla wybranych relacji! Na Facebooku spędzam dużą ilość czasu, jednakże o pewnych funkcjach nigdy nie miała pojęcia. Świetne funkcje i prawda, że o wielu z nich nie słyszałem.
Dzięki wielkie. Dziękuję za informacje o których nie miałam pojęcia. Natomiast może ktoś wie dlaczego czasem, licznik odtworzeń relacji w instagramie się zmniejsza? Z tego co wie nie można ich oglądać po kryjomu. Twój adres email nie zostanie opublikowany. Witryna internetowa.
15 najlepszych tricków w Gmailu
Leave this field empty. Nazwa użytkownika lub e-mail. Wpisze dane Twojego konta, a my wyślemy Ci link, przy pomocy którego będziesz mógł zresetować hasło. To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website. Najnowsze Popularne Hot Trending. Blog Plakaty Współpraca. Switch skin Przełącz się w tryb ciemny, który jest lepszy dla twoich oczy w nocy. Search Szukaj: Szukaj. Czego nie widzisz na Facebooku? Skrzynka odbiorcza, o której nigdy nie miałeś pojęcia. See more Poprzedni artykuł 55 marketingowych pomysłów, wskazówek i trików dla małych i dużych.
Our site 6 Facebook. Dzięki wielkie dużo przydatnych informacji. Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi Connect with:. Ładowanie… 0. Comments 0 comments. Zamknij Szukaj: Szukaj. Zaloguj się Używając serwisu społecznościowego: Connect with:. Nie pamiętasz hasła? Your password reset link appears to be invalid or expired.
Zaloguj się Privacy Policy To use social login you have to agree with the storage and handling of your data by this website. Hej przyjacielu! Zanim pójdziesz… Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Firmowy fanpage na Facebooku – 10 dobrych praktyk - Beeffective
Warto także poprawnie skonfigurować wiadomość o nieobecności, zwłaszcza, jeśli firma pracuje w określonych godzinach i zakładamy, że profil nie będzie moderowany po godzinach lub w weekendy. Poza wiadomością o nieobecności, w tej sekcji możemy skonfigurować harmonogram , który będzie wyświetlał informację o obecności marki lub osób moderujących w określonych godzinach zielony symbol dostępności na Messengerze oraz wysyłał automatyczną wiadomość o niedostępności.
Kolejne dwie funkcje umożliwią nam klasyfikację kontaktów i zbieranie leadów oraz ułatwią potencjalnym klientom uzyskanie odpowiedzi. Najczęściej zadawane pytania mogą stanowić swego rodzaju zakładkę FAQ na profilu , gdzie na podstawie najczęstszych zapytań konsumentów stworzymy wygodną i szybką opcję uzyskania przez odbiorców odpowiedzi na zapytania o cenę, lokalizację, czas realizacji czy dane kontaktowe.
Profil na Facebooku jest wizytówką marki, dlatego ważne, aby wywarł na użytkowniku dobre wrażenie.
Intuicyjny, w pełni uzupełniony i przyjazny profil na Facebooku może w pewnym stopniu zastąpić stronę internetową, co może być przydatne w przypadku nowych działalności. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, pracę w branży digital rozpoczęła w r. Kompleksowo realizowała projekty m. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, z social mediami związana od 5 lat, zajmując się działaniami komunikacyjnymi dla wielu marek, także z sektora B2B. Prowadzi szkolenia na konferencjach branżowych oraz dla Partnerów Bluerank.
Prywatnie miłośniczka gier planszowych i RPG, seriali oraz podróży.
Wpisz swój adres e-mail , aby otrzymywać najnowsze informacje na temat Bluerank! Administartorem Twoich danych jest Bluerank sp. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych przez Bluerank sp. Kto jest administratorem Twoich danych? Administratorem Twoich danych jest Bluerank sp. Jak możesz się z nami skontaktować? Piłsudskiego 87, Łódź, e-mailem na adres: kontakt bluerank. Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy mogli jednak skontaktować się z Tobą w celu udzielenia Ci odpowiedzi i nie będziemy mogli przesłać Ci oferty.
Wyścig o Superaplikację
Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy? Wybierz temat Kariera Dla mediów Inny. Wróć do bloga Dobry fanpage. Czyli jaki? Klaudia Włodarczyk Social Media Specialist. Newsletter Wpisz swój adres e-mail , aby otrzymywać najnowsze informacje na temat Bluerank! Wysłaliśmy wiadomość na podany adres e-mail. Klient dostaje link do śledzenia przesyłki. Zadowolony klient dziękuję za transakcję Rys. Wiadomości e-maile transakcyjne w Messegnerze Boty na Facebooku, follow up przez Messengera.
- Oprogramowanie monitorujące na telefonie z Androidem do szpiegowania.
- Możesz spywać wiadomości SMS z drugiej osoby telefonu i komputera.
- Czy mogę monitorować męża konta WhatsApp?
- Firmowy fanpage na Facebooku – 10 dobrych praktyk;
Drugie rozwiązanie dla e-commerce stanowi follow up przez Messengera. Najważniejszym elementem takiego rozwiązania jest to, aby użytkownik pozostawił po sobie jakiś ślad i dał zgodę na taką komunikację. Można to zrobić na każdym etapie. Pokażę przykład, gdy użytkownik wstępnie jest zainteresowany ofertą i chce zarejestrować się, ale można to zrobić wcześniej.
Podobne posty
Rozwiązania są dwa. Pierwsze tak jak na rys. W tym przypadku klient ma trzy możliwości rejestracji.